دوربین جدید کانن Canon EOS Rs به زودی معرفی می شود

 

نمایندگی دوربین کانن

در حالیکه تا پایان سال 2019 زمان زیادی باقی نمانده است اما همچنان اخباری مبنی بر معرفی دوربین های جدید  نمایندگی کانن برای سال 2020 به گوش می رسند .

 

جدید ترین خبر های به دست آمده بیان می دارند که اکمپانی کانن در تلاش است تا دوربین کانن Canon EOS Rs را در سال 2020 به بازار معرفی نماید .

با توجه به اولین مشخصات اعلام شده از این دوربین ؛ چنین به نظر می رسد که در دوربین کانن Canon EOS Rs از دو درگاه کارت حافظه استفاده شده است و یکی از بزرگترین انتقاد هایی که نسبت به دوربین های سری EOS R بیان می شده است ؛ در این دوربین جدید بر طرف شده است .

نمایندگی دوربین کانن

امروزه در طراحی و ساخت بسیاری از دوربین های حرفه ای از دو درگاه کارت حافظه استفاده می شود ؛ و با طراحی دو درگاه کارت حافظه برای دوربین جدید کانن Canon EOS Rs چنین به نظر می رسد که این دوربین نسبت به مدل های قبلی در سطح حرفه ای بالاتری قرار خواهد داشت .

 

یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه در رابطه با جدید ترین محصول کمپانی کانن آن است که در درون بدنه این دوربین از یک پردازشگر DIGIC 9 استفاده می شود و جوی استیک کنترل اتوفوکوس بر روی بدنه آن حالتی شبیه به وضعیت موجود در دوربین جدید کانن EOS-1D X Mark III را به وجود می آورد .

 

همچنین انتظار می رود تا این دوربین جدید از یک ویزور الکترونیکی بزرگتر و با رزولوشن بالاتر برخوردار بوده و بدنه آن از حالت مهر و موم کامل در برابر شرایط اقلیمی برخوردار باشد .

نمایندگی دوربین کانن

صفحه ال سی دی لمسی بازشونده و گردان نیز از دیگر ویژگی های بیان شده برای دوربین کانن Canon EOS Rs خواهد بود که از این لحاظ در تشابه کامل با سایر مدل های EOS R قرار خواهد داشت .

 

جذاب ترین نکته در رابطه با اخبار مرتبط با معرفی دوربین جدید کانن آن است که نمایندگی این کمپانی قصد دارد تا Canon EOS Rs در فوریه سال 2020 معرفی کند و این زمانی است که شمارش معکوس برای آغاز بازی های المپیک 2020 آغاز می شود .

 

تعمیر دوربین

۵
از ۵
۱۹ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

دسته بندی ها