دوربین کانن Canon EOS M200 ؛ هوشمند با کاربری آسان

دوربین کانن Canon EOS M200 ؛ هوشمند با کاربری آسان

ثبت عکس های بی  کیفیت در طول زمان شب , و عدم توانایی عکاسی از سوژه های دارای حرکت یکی از مشکلاتی که به طور رایج و در زمان استفاده از دوربین تلفن های هوشمند به وجود می آید. این تصاویر فاقد کیفیت لازم برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی هستند .

کمپانی کانن به تازگی دوربین جدیدی را معرفی نموده است که این مشکلات را به اسانی بر طرف می نماید .

نمایندگی دوربین کانن

دوربین کانن Canon EOS M200 سرشار از امکانات جدید به همراه قابلیت کاربری و استفاده آسان می باشد. این دوربین خوش دست به کاربران مبتدی امکان می دهد تا با استفاده از یک دوربین ساده و خوشدست ؛ بدون دردسرهای اضافی ؛ عکس هایی با کیفیت نسبتا عالی را حتی در موقعیت های کم نور به دست بیاورند .

حمل و نقل راحت ؛ کاربری آسان

دوربین کانن Canon EOS M200 یک دوربین قدرتمند است که در درون بدنه کوچک آن از یک سنسور 1/24 مکاپیکسلی از رده سنسور های APS-C استفاده شده است . این سنسور ؛ نسبت به سنسور های موجود در تلفن های هوشمند ابعاد بسیار بزرگتری دارد و از این روی قادر است تا عکس هایی با کیفیت بسیار بالا را ارایه نماید . اما با این وجود ، این دوربین ؛ یک ابزار کاملا سبک و راحت به شمار می آید . وزن بدنه این دوربین تنها 299 گرم است که تقریبا وزنی مشابه با یک بطری آب معدنی دارد.

نمایندگی دوربین کانن

این دوربین به آسانی در درون جیب لباس جای می گیرد و حتی اگر هیچ گونه تجربه عکاسی نداشته باشید ؛ با استفاده از آن عکس های خیلی خوبی را می توان به دست آورد .

صفحه ال سی دی لمسی یک امکان فوق العاده به شمار می آید و به کاربر این امکان را می دهد تا با استفاده از عملکرد هیا لمسی آن کنترل امکانات حرفه ای داخل دوربین را به آسانی در دست داشته باشد . حتی حالت های مختلف راهنمای کاربری ؛ در کنار رابط های کاربری آسان به کاربران امکان می دهد تا حتی بدون تجربه عکاسی ؛ از امکانات داخلی دوربین به راحتی استفاده نمایند .

قابلیت چرخان صفحه ال سی دی حتی به کاربر امکان می دهد تا از این دوربین برای ثبت عکس های سلفی نیز استفاده نماید .

حالت های عکاسی خلاقانه

به لطف فناوری پردازش رنگ دقیق کمپانی کانن ؛ دوربین کانن Canon EOS M200 کاربران را قادر می سازد تا عکس هایی با رنگ های واقعی و طبیعی را به دست بیاورند . حتی اگر به خلاقیت بسیار بیشتری نیاز داشته باشید ؛ دوربین کانن Canon EOS M200 ویژگی Creative Assist را در اختیار شما قرار می دهد تا خلاقیت های خود را به نحو موثرتری نمایش دهید .

نمایندگی دوربین کانن

امکانات خلاقانه موجود در این دوربین به شما امکان می دهند تا حالت های نوردهی موجود در درون تصویر را به راحتی تغییر دهید .عکس های دراماتیک , عکس های عاشقانه و یا عکس هایی با رنگ و نور بالا و شاد با استفاده از این دوربین به آسانی به دست می آیند . حتی در صورت تمایل می توانید حالت های مختلفی را برای بلور شدن یا محو پس زمینه در اختیار داشته باشید .

همچنین تعداد زیادی از فیلتر های خلاقانه را در این دوربین می توان به دست آورد . افکت های با کیفیت عالی حالت هایی شبیه به چشم ماهی ؛ مینیاتور ؛ نقاشی آبرنگ و .... را در تصاویر شما به وجود می آورند .

عکس سلفی با استفاده از گزینه Self Portrait Mode

با استفاده از گزینه Self Portrait Mode دوربین کانن EOS M200 شما را قادر می سازد تا بهترین تصاویر را از چهره خودتان به دست بیاورید .

این یکی از مهمترین ویژگی های داخلی دوربین به شمار می آید و به کاربران امکان می دهد تا در زمان ثبت عکس های سلفی ؛ تنظیمات ساده و آسانی را در اختیار داشته باشند و سلفی های نسبتا حرفه ای را با کیفیت عالی از چهره خود به دست بیاورند .

نمایندگی دوربین کانن

 برای استفاده از گزینه Self Portrait Mode هیچ نیازی به آگاهی از تنظیمات سرعت شاتر و دیافراگم وجود نخواهد داشت . همچنین با استفاده از حالت Smooth Skin  تصاویری را می توان به دست آورد که پوست صورت را به نحو مطلوبی نرمو لطیف نمایش می دهند .

اشتراک گذاری سریع و آسان

علاوه بر قابلیت عکاسی آسان ؛ این دوربین به شما امکان می دهد تا تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی به آسانی به اشتراک بگذارید .

استراک گذاری آسان تصاویر با استفاده از نرم افزار Canon Camera Connect App امکان پذیر می گردد . قابلیت اتصال با وای فای به شما امکان می دهد تا یک اتصال سریعو آسان را تلفن های هوشمند ایجاد کنید. حتی ویژگی اتصال با بلوتوث به شما امکان می دهد تا نمایش تصاویر در دستگاه بلوتوث را بدون نیاز به هرگونه ابزار اضافی تر انجام دهید.

 

نمایندگی دوربین کانن

 

۵
از ۵
۱۹ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

دسته بندی ها