دوربین کانن Canon EOS M6 II جدید ترین میرورلس APS-C کانن رسما معرفی شد

نمایندگی دوربین کانن

دوربین کانن Canon EOS M6 II  جدید ترین محصول کانن در رده میرورلس های APS-C رسما معرفی شد .

این دوربین که از اواخر تابستان در بازار های جهانی عرضه خواهد شد ؛ از یک سنسور 32.5MP APS-C بهره می برد که با استفاده از آن قادر به انجام فیلمبرداری 4K بدون کراپ می باشد .

نمایندگی دوربین کانن

روی قسمت کفشک این دوربین ویزور الکترونیک را به صورت دلخواه می توان نصب نمود .

نمایندگی دوربین کانن

در فناوری ساخت دوربین کانن Canon EOS M6 II صفحه ال سی دی لمسی  3 اینچی با کیفیت 04/1 میلیون نقطه به همراه قابلیت اتصال با وای فای و بلوتوث استفاده شده است .

نمایندگی دوربین کانن

پردازشگر Digic 8 که برای این دوربین استفاده شده است ؛ جدید ترین و پیشرفته ترین پردازشگر ساخته شده توسط کانن بوده و امکان عکاسی با سرعت 14 فریم بر ثانیه به همراه اتوفوکوس را فراهم می آورد .

نمایندگی دوربین کانن

عکاسی با فرمت RAW در 30 فریم بر ثانیه امکان پذیر خواهد بود .

 

قابلیت های فیلمبرداری در این دوربین ، پیشرفت های بزرگی را شاهد می باشد . امکان فیلمبرداری با کیفیت 4K با استفاده از تمام سطح سنسور ، یک ویژگی منحصر به فرد برای دوربین کانن EOS M6 II به شمار آورده می شود .

نمایندگی دوربین کانن

در مقایسه با سایر دوربین های قدیمی تار که فیلمبرداری 4K را با یک کراپ سنگین انجام می دادند ؛ EOS M6 II این کیفیت را تنها در 30p یا 25p ارایه داده و هیچ گزینه برای فیلمبرداری 24P وجود نخواهد داشت .

نمایندگی دوربین کانن

علاوه بر این فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی در 30/60/120p همچنان در دسترس قرار خواهد داشت .

 

دوربین جدید کانن Canon EOS M6 Mark II در رنگ های بدنه سیاه و نقره ای با قیمت 850 دلار برای بدنه ؛ 1100 دلار به همراه یک لنز EF-M 15-45mm F3.5-6.3 IS STM و 1350 دلار به همراه EF-M 18-150mm F3.5-6.3 IS STM و ویزور الکترونیک ؛ در بازار های جهانی عرضه خواهد شد .

 

۵
از ۵
۲۰ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

دسته بندی ها