معرفی دوربین کانن Canon EOS R3

 

دوربین کانن Canon EOS R3 یک دوربین پیشرفته فول فریم میرورلس است که برای عکاسی در سبک های ورزشی ، حیات وحش ، و عکاسی خبری ساخته شده است. این دوربین با مانت RF دارای یک سنسور 24MP Stacked CMOS به همراه پردازشگر Digic X است . این دوربین برای استفاده توسط کابران کاملا حرفه ای طراحی شده است و از این روی گریپ داخلی دوربین برای افزایش ظرفیت ها و توانایی های آن در نظر گرفته شده است .

ویزور الکترونیکی این دوربین از نوع HDR EVF دارای کیفیت 5.76M-dot می باشد و به همراه آن یک صفحه ال سی دی لمسی کاملا چرخان وجود دارد که امکان کنترل کامل تنظیمات دوربین را فراهم می آورد. ویزور الکترونیکی این دوربین دارای یک حالت شبیه سازی ویزور اپتیکال است که به جای نمایش یک حالت خروجی ، تصویر به دست آمده از لنز را نمایش می دهد. اما یکی از جذاب ترین ویژگی های این دوربین سیستم کنترل اتوفوکوس با چشم است که به وسیله آن محل قرار گیری نقطه فوکوس با نگاه کردن چشم کاربر تنظیم می شود.

در طراحی و فناوری دوربین کانن Canon EOS R3 از جدید ترین سیستم اتوفوکوس Dual Pixel AF کانن استفاده شده است که به وسیله آن قابلیت های تشخیص انسان ، حیوانات ، ورزشهای موتوری به وجود می آید. این دوربین در زمان کار با شاتر الکترونیکی قادر به عکاسی با سرعت 30 فریم بر ثانیه می باشد.

دوربین کانن Canon EOS R3 را یک دوربین کاملا هوشمند در زمان فیلمبرداری باید به شمار آورد زیرا این دوربین قادر است تا فوتیج های 4K را از ناحیه 6K سطح سنسور به دست بیاورد. قابلیت فیلمبرداری 4K/120p نیز در این دوربین وجود دارد ولی در هر صورت باید توجه داشته باشیم که این فوتیج ها اوورسمپل نیستند . حالت های فیلمبرداری C-Log3 و Raw به صورت داخلی در این دوربین به دست می آیند.

همانگونه که از هر دوربین فیلمبرداری انتظار می رود ، سوکت های هدفون و میکروفون به همراه پورت HDMI تمام سایز موجود می باشند. در این دوربین درگاه های کارت حافظه UHS-II SD و CFexpress Type B وجود دارند . قابلیت های اتال با وای فای و بلوتوث به همراه سوکت Ethernet برای اتصال دوربین به کامپیوتر نیز در اینجا در نظر گرفته شده اند .

 

ویژگی های اصلی دوربین کانن Canon EOS R3

نوع بدنه : SLR-style mirrorless

حداکثر رزولوشن تصویر : 6000 x 4000

تعداد پیسکل های موثر : 24 megapixels

اندازه ابعاد سنسور : Full frame (36 x 24 mm)

نوع سنسور : Stacked CMOS

حساسیت ایزو : Auto, 100-102400 (expands to 50-204800)

نوع مانت لنز : Canon RF

حداکثر سرعت شاتر : 1/8000 sec

فرمت تصویر برداری : MPEG-4, H.264, H.265

انواع کارت حافظه : SD/SDHC/SDXC (UHS-II supported) + CFexpress Type B

یو اس بی : USB 3.2 Gen 2

وزن بدنه دوربین :‌ 1015 g

 

تهیه و تنظیم : ایده آل دوربین - نمایندگی دوربین کانن در تهران

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

دسته بندی ها