​آموزش عکاسی با دوربین کانن

آموزش عکاسی با دوربین کانن
آموزش عکاسی با دوربین کانن در نمایندگی دوربین کانن در ایران به مدیریت عمران قاسمی – تلفن تماس با نمایندگی اصلی کانن 1438 ( بدون کد ) از سراسر ایران

 
آموزشگاه عکاسی کانن ( کانن آکادمی ) یکی از مهمترین بخش های خدمات پس از فروش دوربین کانن در ایران است که به صورت مستقیم تحت نظر نمایندگی اصلی Canon در ایران اداره می شود . آموزش کار با دوربین ؛ از اصلی ترین بخش های خدمات پس از فروش دوربین محسوب می شود و از این روی نمایندگی دوربین کانن با راه اندازی آموزشگاه اختصاصی خود تحت نام کانن آکادمی ؛ تمامی امور مربوط به آموزش کار با دوربین و لنز کانن را انجام می دهد .

ضرورت آموزش کار با دوربین کانن

محصولات عکاسی کانن ( دوربین ؛ لنز و فلاش ) از جمله تجهیزات الکترونیکی پیشرفته با تکنولوژی بالا به شمار می آیند و این دستگاه ها همانند تمامی دستگاه های الکترونیکی دیگر دارای منو ها و تنظیمات داخلی پیشرفته و بعضا پیچیده ای می باشند.

در کنار فناوری پیشرفته استفاده شده در تولید دوربین های کانن ؛ پیچیدگی اصول عکاسی و وجود تعداد بسیار زیادی از تکنیک های عکاسی و نورپردازی نیز موجب می شود تا فراگیری کار با دوربین و لنز کانن به یک ضرورت تبدیل شود .

از این روی نمایندگی دوربین کانن با ارایه انواع آموزش های کار با دوربین کانن تلاش نموده است تا در سریعترین زمان ممکن ؛ کاربران را با نحوه استفاده از دوربین های کانن آشنا نموده و در شروع فراگیری هنر عکاسی با آنها همراه و همقدم باشد.

دوره های آموزش کار با دوربین کانن

در نمایندگی دوربین کانن در ایران ؛ دوره های مختلفی برای آموزش کار با دوربین کانن برگزار می شوند و هنرجویان و هنرآموزان و تمامی علاقمندان به عکاسی قادر خواهند بود تا بر اساس میل و نظر خود در هر یک از این دوره ها شرکت کنند .

در ادامه با مهمترین دوره های آموزش عکاسی با دوربین کانن در این نمایندی آشنا می شویم .

آموزش رایگان عکاسی با دوربین کانن :

هر یک از خریداران محصولات عکاسی کانن در صورت تهیه دوربین به همراه گارانتی اصلی کانن در ایران که از سوی شرکت ایده آل دوربین ارایه می شود ؛ از دو جلسه آموزش رایگان کار با دوربین کانن بهره مند خواهند شد . این دوره آموزشی در دو سطح مبتدی و نیمه حرفه ای برگزار می شود و به صورت انحصاری یکی از اصلی ترین خدمات پس از فروش دوربین کانن است که از سوی این نماینگی ارایه می شود .

سرفصلها و مباحث قابل آموزش در دوره رایگان آموزش کار با دوربین کانن به شرح زیر می باشند :
1 – آموزش کلید ها و کنترل های موجود بر روی بدنه دوربین کانن
2 – آموزش مقدماتی اصول نوردهی با دوربین کانن
3 – آشنایی با انواع مود های خودکار و نیمه خودکار دوربین کانن
4- آشنایی با سیستم اتوفوکوس و فوکوس دستی دوربین کانن
5 – آشنایی با اصول نورسنجی دستی در دوربین کانن
6 – آشنایی با سیستم تنظیم رنگ دوربین کانن
7 – آشنایی با منو تنظیمات سریع دوربین کانن
8 – آشنایی مقدماتی با منو تنظیمات اصلی دوربین کانن
9- آشنایی با سیستم وایت بالانس دوربین کانن
 
دوربین های کانن دارای انواع مختلفی از مود های عکاسی به صورت خودکار ؛ نیمه خودکار و مود تنظیمات دستی می باشند و هر یک از مود ها و افکت های موجود در این دوربین ها ؛ دارای اصول کار و تنظیمات مربوط به خود می باشند . در آموزشگاه عکاسی نمایندگی کانن ؛ آموزش اصول کار با انواع مود های خودکار و نیمه خودکار دوربین کانن ؛ به صورت رایگان صورت می پذیرد .

دوره آموزش نیمه حرفه ای و حرفه ای کار با دوربین کانن

کانن آکادمی و آموزشگاه عکاسی نمایندگی دوربین کانن ؛ نسبت به ارایه انواع دوره های آموزشی عکاسی در سطوح نیمه حرفه ای و حرفه ای نیز اقدام نموده اند . این دوره ها به صورت ثبت نامی بوده و برای گروههای عکاسان نیمه حرفه ای و حرفه ای تشکیل می شوند. سطح این دوره ها نسبتا پیشرفته بوده و اصول پیشرفته کار با دوربین های کانن در شرایط نور طبیعی و یا به همراه نور های مصنوعی مورد توجه قرار داده می شوند.

آشنایی دقیق با سیستم اتوفوکوس دوربین در شرایط مختلف
آشنایی دقیق با عملکرد  های وایت بالانس سفارشی و براکت گذاری وایت بالانس
براکت گذاری نوردهی خودکار
عکاسی HDR
آشنایی با منو تنظیمات فلاش
روشهای پیشرفته جبران نوردهی و .... از جمله سرفصل هایی دوره های نیمه حرفه ای و حرفه ای به شمار می آیند.