ابزارهای حرفه ای عکاسان در نمایندگی کانن
نمایندگی کانن – این نکته اهمیتی ندارد که شما چه سبکی را برای عکاسی کردن با دوربین کانن انتخاب می کنید ،اما  سبک و ژانری که برای عکاسی خود انتخاب می کنید ؛ ابزار های مورد نیاز شما در زمان کار را متفاوت می سازد  .در هر سبکی گه باشید ؛  برای انجام عکاسی به صورت حرفه ای به ابزارها  و تجهیزاتی احتیاج خواهید داشت  که نیازمندی های حرفه ای شما را برطرف می کنند .

1 – تنظیم کننده صفحه نمایش :
در رابطه با  برای عکس هایی که قرار است در اندازه های متفاوت به چاپ برسند ؛ وجود تنظیم کننده و تقویت کننده صفحه نمایش  یک واجب ضروری است و دلیل اهمیت بسیار زیاد این ابزار آن است که تعداد زیادی از عکاسان قادر به تشخیص این نکته نیستند که دمای رنگ تصویر صفحه نمایش دوربین به مرور زمان تغییر کرده و سرد تر یا گرمتر می شود .به وجود آمدن حالت تغییر رنگ در صفحه نمایش دوربین کانن موجب می شود تا تصاویر در لحظه ثبت در دوربین مطلوب به نظر برسند اما در زمان نمایش در کامپیوتر دمای رنگ متفاوتی را ارایه نمایند .کالیبراتور یا تنظیم کننده صفحه نمایش  ابزار کم هزینه است  اما به میزان زیادی دروقت و هزینه های شما برای ویرایش عکس ها صرفه جویی به وجود می آورند .

 2 – کیت تمیز کننده حسگر دوربین کانن
در زمان عکاسی کردن با یک دوربین کانن ؛  هیچ چیز آزار دهنده تر از مشاهده لکه و گرد و غبار بر روی عکس به سبب کثیف شدن سنسور یا حسگر دوربین نمی تواند باشد .
برای ویرابش  و پاکسازی عکس هایی که با یک سنسور کثیف گرفته شده اند زمان نسبتا زیادی را باید صرف نمود .تعداد زیادی از هنرمندان عکاس ترجیح می دهند تا سنسور دوربین خود را در مراکز تخصصی و نمایندگی کانن تمیز کنند . برخی نیز تمایل دارند تا این کار را شخصا انجام دهند .در درون دوربین کانن امکاناتی برای تمیز و پاکیزه نمودن سنسور  به صورت خودکار را  وجود دارد و در حالی که در بسیاری از موارد به تمیزکاری دستی سنسور نیازی وجود ندارد اما در هر صورت در اختیار داشتن مجموعه ابزار و وسایل تمیز کردن سنسور برای بسیاری از عکاسان حرفه ای یکی از ضروریات به شمار می آید .

3 – لنز 50 میلیمتر نمایندگی کانن
یک لنز 50 میلیمتر در همه ابعاد و اندازه ها یک لنز انعظاف پذیر با کارایی بسیار بالا می باشد . بدون توجه به سبک عکاسی شما ؛ باید بدانیک که لنز های 50 میلیمتری کانن ابزارهایی همه کاره هستند .

4- بدنه های مختلف دوربین کانن :
هر عکاس حرفه ای   در نمایندگی کانن به خوبی از این نکته آگاه است که یک بدنه دوربین به تنهایی نمی تواند پاسخگوی همه نیاز ها باشد .و به طور خاص در زمان ثبت حوادث و رویداد های بسیار کم نظیر و تکرار نشدنی در اختیار داشتن یک بدنه دوربین یدک ؛ عامل اطمینان بخش برای آن خواهد بود که کار به صورت مطلوب انجام خواهد شد .در دست داشتن یک دوربین دیگر به معنای آن است که در صورت بروز هرگونه مشکل ؛دوربین دوم به شما کمک می کند تا ماموریت کاری خود را به اتمام برسانید .دوربین دوم هم باید به خوبی و کیفیت دوربین کانن  اول باشداما در هر صورت لازم نیست تا این دوربین ها دقیقا هم شکل و همسان باشند .