​روشهای جالب استفاده از وای فای در دوربین کانن

نمایندگی دوربین کانن – بسیاری از دوربین های مدرن امروزی از قابلیت اتصال با وای فای برای انتقال تصاویر برخوردار هستند .اما تعداد زیادی از کاربران از این قابلیت دوربین خود استفاده نمی کنند .در این مقاله ویژگی ها و عملکردهای Wi-Fi  در دوربین کانن را مورد اشاره قرار می دهیم .


Wi-Fi قادر به انجام چه کارهایی است ؟
عملکرد Wi-Fi دوربین به وسیله نرم افزار Canon Camera Connect مورد استفاده قرار می گیرد .از این ویژگی برای عکاسی با ریموت ؛ پرینت مستقیم عکس ها از دوربین ؛ و بارگذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی می توان استفاده نمود .

1 – استفاده به عنوان ریموت کنترل دوربین
به وسیله عملکرد Wi-Fi و نرم افزار کاملا رایگان Camera Connect ؛ با استفاده از یک دستگاه هوشمند ؛ دوربین را به صورت بدون سیم می توان کنترل نمود و عکس گرفت .
در این حالت نه تنها امکان عکاسی از راه دور و بدون سیم امکان پذیر می باشد بلکه پیش نمایش تصاویر را روی دستگاه هوشمند می توان مشاهده نمود .
تصاویری که با این روش به دست می آیند به آسانی قابل انتقال به دستگاه هوشمند هستند .

2 – اشتراک گذاری سریع تصاویر در شبکه های اجتماعی :
با استفاده از عملکرد Wi-Fi به سرعت می توان تصاویر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارد .

3 – اشتراک گذاری تصاویر با دستگاه های دیگر :
با استفاده از Camera Connect app این امکان وجود دارد که بتوان عکس های دوربین را به سایر دستگاه های سازگار با عملکرد Wi-Fi انتقال داد . از ویژگی Wi-Fi برای انتقال تصاویر به لپ تاپ نیز وجود دارد .

4 – بررسی تصاویر در یک صفحه نمایش بزرگتر :
عملکرد Wi-Fi به همراه Camera Connect این امکان را به وجود می آورند که بتوان تصاویر موجود در دوربین را روی یک صفحه نمایش بزرگ مثل تلویزیون های هوشمند ؛ مشاهده نمود .
5 – انتقال تصاویر به یک محل ذخیره سازی خارجی :
با استفاده از عملکرد Wi-Fi می توان تصاویر را در فضای ذخیره سازی ابری مثل Canon Image Gateway ذخیره نمود و یا اینکه آنها را به یک دستگاه ذخیره سازی خارجی که از قابلیت اتصال با NFC برخودار است ؛ منتقل نمود .

6 – چاپ مستقیم عکس ها از دوربین :
با استفاده از عملکرد Wi-Fi می توان عکس های موجود در دوربین را به یک دستگاه چاپگر عکس ارسال نمود و با تنظیمات داخلی دوربین ترتیب چاپ و اندازه چاپ عکس ها را تعیین نمود .

دسترسی به عملکرد وای فای در دوربین کانن
برخی از مدل های دوربین کانن دارای دکمه مستقیم دسترسی به Wi-Fi هستند . با فشردن این دکمه یک صفحه ظاهر می شود که با استفاده از آن امکان انتخاب
دستگاه قابل اتصال با دوربین فراهم می آید .

NFC برای اتصال آسان با دستگاه های هوشمند :
اتصال با استفاده از فناوری NFC یک روش سریع و آسان برای اتصال با دستگاه های هوشمند جانبی به شمار می آید . برای استفاده از حالت اتصال NFC تنها لازم است تا علامت N موجود روی بدنه دوربین را در برابر دستگاه هوشمند جانبی قرار دهید تا اتصال برقرار شود .زمانی که اتصال برقرار شد امکان انتقال تصاویر فراهم می آید .