معرفی گارانتی نمایندگی کانن
گارانتی نمایندگی کانن در واقع ضمانت نامه کیفیت محصولات این کمپانی به شمار می آید . این ضمانت نامه هر گونه اشکال یا ایراد مربوط به خط تولید محصولات دوربین و لنز کانن را تحت پوشش خود قرار داده و در صورت بروز هرگونه عیب و نقص ناشی از فرایند تولید محصول در خط تولید ؛ گارانتی نمایندگی کانن نسبت به جبران خسارت و رفع ایرادات از محصول خریداری شده ؛ مبادرت می ورزد .

برگه گارانتی نمایندگی کانن

در زمان خرید هر یک از محصولات عکاسی یا تصویر برداری از نمایندگی دوربین کانن ؛ برگه گارانتی ایده آل دوربین را که نشانه ضمانت نامه محصولات کانن در ایران است را از فروشنده دریافت نمایید . کارت گارانتی حاوی توضیحاتی در رابطه با شرایط و ویژگی های گارانتی محصولات کانن می باشد . توصیه می شود تا قبل از استفاده از محصول دوربین یا لنز خریداری شده ؛ برگه گارانتی و شرایط مندرج در آن را به خوبی مطالعه نمایید .

موارد شامل گارانتی ویژه نمایندگی کانن در ایران

1 – نصب کلیه برنامه های تنظیم و اداجاست دوربین و لنز به صورت رایگان
2 – کلیه اشکالات و ایرادات مربوط به خط تولید طبق فراخوان کمپانی و نمایندگی دوربین کانن در ایرات
3 – رفع پیکسل سوخته به دفعات مکرر ( به جز مواردی که دوربین در معرض لیزر یا اشعه قرار گرفته باشد )
3 – سرویس حسگر دوربین ( سنسور CMOS – CCD )
4 – به روز رسانی کامل دوربین و لنز کانن بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده از سوی کمپانی و نمایندگی کانن

نمایندگی دوربین کانن

​موارد خارج از گارانتی نمایندگی کانن

1 – بروز هرگونه ضربه ؛ شکستگی یا ایرادات فیزیکی در محصولات کانن پس از خرید از فروشگاه
2 – نفوذ اجسام خارجی به بخش های درونی دوربین یا لنز کانن
3 – کلیه لوازم جانبی شامل باتری , شارژر ، فیلتر یا هود
4 – عدم رعایت موارد ایمنی مندرج در دفترچه راهنمای دوربین کانن
5 – تعمیر یا باز شدن دوربین کانن دارای گارانتی از سوی افراد و موسسات غیر مجاز
6 – نوسانات الکتریکی و الکترونیکی ( مانند استفاده از آداپتور های متفرقه و یا اتصال به کامپیوتر و  یا هر وسیله دیگر در زمان روشن بودن دوربین
7 – خط خوردگی , مخدوش بودن و یا مغایرت در موارد ثبت شده در برگه گارانتی نسبت به محصول دوربین یا لنز خریداری شده از نمایندگی دوربین کانن
 

نصب برنامه های ادجاست و تنظیم دوربین و لنز کانن

برنامه های ادجاست ( Adjust ) سری ویژه از نرم افزار های انحصاری کمپانی کانن هستند که در اختیار نمایندگی کانن قرار داده شده اند . این برنامه ها ؛ نسخه های نرم افزاری رفع عیوب دوربین و لنز کانن بوده و بسیاری از مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری دوربین یا لنز کانن با استفاده از این نرم افزار ها بر طرف می شوند. هر یک از دوربین ها و یا لنز های تولید شده از سوی کمپانی کانن دارای برنامه ادجاست مخصوص به خود می باشد و با وارد نمودن کد یا سریال دوربین ؛ برنامه محصول خریداری شده را شناسایی نموده و تنظیمات خاص مربوط به آن محصول را اعمال می نماید .

استفاده از خدمات و برنامه های ادجاست برای تنظیم دوربین یا لنز کانن تنها با استفاده از برگه گارانتی ایده آل دوربین ( نمایندگی دوربین کانن در ایران ) امکان پذیر می باشد .  در طول دوره گارانتی بسیاری از خدمات نرم افزاری این نمایندگی به صورت رایگان ارایه می شوند .

رفع ایرادات خط تولید دوربین کانن

در تولید دوربین و لنز کانن از بالاترین سطح تکنولوژی موجود در جهان استفاده می شود و مهندسان کمپانی کانن از بهترین و دقیقترین تکنولوژی برای تولید دوربین و لنز استفاده می کنند. سیستم کنترل کیفیت کمپانی کانن نیز به مقدار بسیار زیادی محصولات تولید شده این کمپانی را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد تا محصول نهایی تولید شده ؛ بدون هرگونه ایراد و عیب ؛ به دست مصرف کننده نهایی برسد .
اما در هر شرایط ؛ در صورت وجود عیب و نقص ناشی از زمان تولید محصول دوربین یا لنز کانن ؛ برگه گارانتی نمایندگی کانن این موارد را تحت پوشش قرار داده و بر اساس آن نمایندگی دوربین کانن در ایران موظف به رفع ایراد باقی مانده در دوربین یا لنز خریداری شده خواهد بود . رفع ایرادات خط تولید در محصولات آکبند رایگان است .

 رفع پیکسل سوخته در دوربین کانن

 سوخته شدن پیکسل های دوربین در اثر بسیار گرم شدن آنها به وجود می آید و یک ایراد شایع دوربین است که با استفاده از نرم افزار های مخصوص کانن می توان آنها را برطرف نمود . رفع پیکسل سوخته به صورت نرم افزاری ؛ یک خدمت رایگان است که در طول دوره گارانتی انجام می شود . نکته استثنا در اینجا آن است که از بین رفتن پیکسل های سنسور در اثر لیزر خوردگی آن تحت پوشش گارانتی قرار ندارد و تشخیص حالت پیکسل سوخته یا لیزر خورده بر عهده کارشناسان فنی بخش تعمیر دوربین کانن می باشد.
سرویس حسگر ( سنسور ) دوربین

خدمات سرویس و تمیز کردن سنسور دوربین در طول دوره گارانتی آن نیز رایگان می باشد . سرویس سنسور دوربین در زمره سرویس های دوره ای رایگان بوده و از جمله خدماتی است که به حفظ کیفیت برتر دوربین های کانن کمک می نماید . کاربران دوربین های خریداری شده از نمایندگی کانن, با در اختیار  داشتن برگه گارانتی این نمایندگی می توانند به هر میزان دلخواه از خدمات سرویس سنسور و سایر خدمات سرویس های دوره ای رایگان دوربین خود استفاده کنند .

به روز رسانی کامل دوربین و لنز کانن

به روز رسانی فریمور یا نرم افزار داخلی دوربین و لنز کانن نیز از جمله خدمات رایگانی است که تحت پوشش گارانتی نمایندگی کانن ارایه می شود. فریمور یا نرم افزار داخلی دوربین , نوعی نرم افزار است که در برخی از فواصل زمانی از سوی کمپانی کانن مورد به روز رسانی قرار می گیرد و در هر مرتبه از ارایه این به روز رسانی ؛ نمایندگی دوربین کانن از طریق فراخوان , خدمات رایگان به روز رسانی فریمور دوربین های کانن را در دستور کار خود قرار می دهد . همچنین در هر مرتبه از مراجعه مشتریان برای دریافت سرویس دوره ای رایگان دوربین ؛ در صورت نیاز ؛ به روز رسانی نرم افزار دوربین نیز انجام می شود .