رونمایی از دوربین‌های Canon EOS R1 و Canon EOS R5 Mark II در هفته آتی

 

 

Canon EOS R1 و Canon EOS R5 Mark II در رونمایی هفته بعد

Canon EOS R1 و Canon EOS R5 Mark II دو دوربین جدید کانن هستند که ما پیشتر در سایت tamir.ir پیش بینی کرده بودیم که هر دو آن‌ها در هفته سوم ژوئیه رونمایی خواهند شد که طی آخرین اخبار درز کرده از کمپانی کانن ، به نظر می‌رسد تاریخ دقیق این رونمایی هفدهم ژوئیه 2024 (27تیر1403) باشد.

منابع آگاه خبر رسانی به ایده‌آل دوربین ، معتقدند بعید است که  قابلیت ضبط ۸K با نرخ 60P در دوربین‌ها وجود داشته باشد اما کارشناسان ایده‌آل دوربین با بررسی روند ارتقاء قابلیت‌ها در دوربین‌های Canon برعکس آنان فکر می‌کنند و معتقدند که اصلاً دور از ذهن نیست  این قابلیت‌ها را در این دو دوربین داشته باشیم هر چند ممکن است وجود این قابلیت‌ها همراه با «محدودیت‌هایی» نیز باشد.
متأسفانه فعلاً در مورد این«محدودیت‌ها» هیچ ذهنیتی نداریم.

بنابراین،  برای تاریخ ۱۷ ژوئیه 2024 یا بیست و هفتم تیرماه 1403 گوش به زنگ باشید تا با رونمایی این دو دوربین پر متقاضی، این دوره طولانی و پرتنش انتظار برای رونمایی به پایان برسد. 


ما انتظار نداریم که پس از رونمایی  Canon EOS R1 ، امکان خرید آن تا اواسط سه‌ماهه چهارم مهیا باشد، اما تقریباً مطمئن هستیم،  Canon EOS R5 Mark II از اوت 2024  (اواسط مردادماه) بتوان برای خرید این دوربین، از نمایندگی فروش دوربین ها و لنزهای کانن در ایران و سراسر دنیا اقدام نمود.
 

مشخصات شایعه شده Canon EOS R5 Mark II

حسگر ۴۵ مگاپیکسلی BSI Stacked
طراحی جدید منظره‌یاب الکترونیکی
نرخ حداکثر ۱۲ فریم بر ثانیه مکانیکی و ۳۰ فریم بر ثانیه الکترونیکی
فوکوس خودکار کنترل چشم از EOS R3
طراحی جدید خنک‌کننده غیر فعال با دو دریچه جدید
لوازم جانبی دسته خنک‌کننده فعال
لوازم جانبی دسته باتری
ضبط ۸K با نرخ 60P (احتمالاً با محدودیت‌)
پیکربندی کارت حافظه CFexpress Type B / SD
قیمت اولیه: 3999 دلار آمریکا
رونمایی: ۱۷ ژوئیه 2024
ارسال: اوت 2024

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

دسته بندی ها