دوربین جدید کانن Canon EOS 1DX Mark III رونمایی خواهد شد .

نمایندگی دوربین کانن - کمپانی کانن تمایل دارد تا از جدید ترین دوربین حرفه ای خود در رده DSLR تا زمان قبل از المپیک 2020 رونمایی کند . این دوربین جدید که Canon EOS 1DX Mark III نام دارد ؛ جدیدترین پرچمدار دوربین های کانن در رده DSLR خواهد بود .
ادامه مطلب

دوربین جدید کانن Canon EOS Rs به زودی معرفی می شود

در حالیکه تا پایان سال 2019 زمان زیادی باقی نمانده است اما همچنان اخباری مبنی بر معرفی دوربین های جدید نمایندگی کانن برای سال 2020 به گوش می رسند . جدید ترین خبر های به دست آمده بیان می دارند که اکمپانی کانن در تلاش است تا دوربین کانن Canon EOS Rs را در سال 2020 به بازار معرفی نماید .
ادامه مطلب

دوربین کانن Canon EOS M6 II جدید ترین میرورلس APS-C کانن رسما معرفی شد

دوربین کانن Canon EOS M6 II جدید ترین محصول کانن در رده میرورلس های APS-C رسما معرفی شد . این دوربین که از اواخر تابستان در بازار های جهانی عرضه خواهد شد ؛ از یک سنسور 32.5MP APS-C بهره می برد که با استفاده از آن قادر به انجام فیلمبرداری 4K بدون کراپ می باشد .
ادامه مطلب

نقد و بررسی اولیه دوربین کانن Canon EOS M6 II

دوربین کانن Canon EOS M6 II یک دوربین میرورلس نیمه حرفه ای با سنسور APS-C است که با مانت لنز EF-M معرفی می شود . کارشناسان تولید دوربین از بسیاری جهات این دوربین را گونه مشابه با Canon EOS 90D دانسته اند که تقریبا همزمان با EOS M6 II معرفی گردید .
ادامه مطلب