معرفی دو لنز ارزان قیمت با مانت RF از کمپانی کانن

 

کمپانی کانن به تازگی دو لنز ارزان قیمت از سری محصولات مانت RF را معرفی نموده است. این محصولات جدید شامل یک لنز واید و یک لنز تله فتو می باشند . لنز کانن RF 100-400mm F5.6-8 IS USM از ساختاری شبیه به لنز های RF 600mm F11 و RF 800mm F11 برخوردار بوده و یک لنز کاملا ارزان قیمت برای این فاصله کانونی به شمار می آید . دیافراگم کم سرعت این محصول ، تنها نقطه ضعف آن بر شمرده شده است .

نمایندگی دوربین و لنز کانن

لنز کانن RF 100-400mm F5.6-8 IS USM تنها دارای ابعادی به اندازه های 165 x 80mm (6.5 x 3.1 in.) بوده و وزن آن به 630 گرم می رسد ..

نمایندگی دوربین و لنز کانن

استابیلایزر اپتیکال داخلی این لنز قادر به کاهش لرزش تصاویر به میزان 5.5 استاپ بوده و در زمان ترکیب با استابیلایزر داخلی دوربین های سری R  به میزان 0.5 استاپ دیگر به قدرت تثبیت کنندگی آن افزوده می شود.

نمایندگی دوربین و لنز کانن

در ساختار اپتیکال این محصول 12 المنت شامل المنت های UD ، المنت نیمه کروی به کار رفته و از کوتینگ Super Spectra برای کاهش حالت های فلیر و روح شدگی در این لنز استفاده شده است. گروه فوکوس دهی لنز در برگیرنده یک موتور خطی نانو USM برای به حرکت درآوردن گروه های اتوفوکوس میباشد. 

نمایندگی دوربین و لنز کانن

حداقل فاصله فوکوس دهی لنز 88 سانتیمتر و بیشترین میزان بزرگنمایی آن 0.41x می باشد. این لنز به همراه تله کانورتور  های 1.4x و 2x قابل استفاده بوده و افزایش فاصله کانونی لنز همراه با کاهش بیشتر بازترین حالت دیافراگم به دست آورده می شود .

لنز کانن RF 100-400mm F5.6-8 IS USM با قیمت 649 دلار در بازارهای جهانی در دسترس قرار دارد .

نمایندگی دوربین و لنز کانن

دومین محصول ارایه شده از سوی کمپانی کانن یک لنز RF 16mm F2.8 STM است که بعنوان ارزان ترین لنز اولتراواید انگل با قیمت 299 دلار عرضه می شود . همچنین باید بیان نمود که این محصول یک لنز کاملا کوچک و کم حجم است با ابعاد 40 x 69mm و وزن 165g عرضه می شود.

نمایندگی دوربین و لنز کانن

در درون بدنه این لنز 9 المنت شامل المنت های نیمه کروی با کوتینگ Super Spectra برای کاهش حالت های روح و فلیر استفاده شده اند . از یک استپ موتور برای به حرکت در آوردن گروه های فوکوس دهی این لنز استفاده شده است .

نمایندگی دوربین و لنز کانن

لنز کانن 16mm F2.8 دارای نزدیکترین فاصله فوکوس دهی در 13 سانتیمتر است و حداکثر بزرگنمایی 0.26x با استفاده از آن قابل دستیابی می باشد. 

 

تهیه و تنظیم : ایده‌ آل دوربین - نمایندگی دوربین و لنز کانن

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

دسته بندی ها