معرفی لنز کانن Canon RF 100mm F2.8L Macro IS USM

 

لنز کانن RF 100mm F2.8L Macro IS USM  ، اولین لنز ماکرو است که به طور خاص برای استفاده به همراه دوربین های میرورلس فول فریم کانن طراحی شده است . این لنز تله فتو متوسط با ارایه حداقل فاصله فوکوس دهی در 26 سانتیمتر و بیشترین مقدار بزرگنمایی در 1.4x ابزار  های ویژه ای را برای عکاسی ماکرو به وجود می آورد . استابیلایزر داخلی این لنز قادر به کاهش لرزش تصویر به میزان 5 استاپ است و در زمان استفاده به همراه بدنه دوربین EOS R5 تا 8 استاپ کاهش لرزش تصویر را به وجود می آورد. د مود کلوز آپ کاهش لرزش تصویر در حالت طولی و عرضی فعال می باشد.

در درون بدنه این لنز از 17 المنت در 13 گروه استفاده شده است و استفاده از کوتینگ مخصوص Super Spectra کمپانی کانن موجب شده است تا حالت های روح و شعله در تصاویر این لنز به مقدار زیادی کاهش پیدا کند . گروه های فوکوس دهی این لنز به وسیله دو موتور Nano USM به حرکت در می آیند . کنترل حالت های آبیراهی کروی شکل برای تنظیم دقیق حالت بوکه های موجود در پس زمینه با استفاده از این لنز امکان پذیر می باشد.

نمایندگی دوربین و لنز کانن

همانند تمامی لنز های سری L ، لنز کانن RF 100mm F2.8L Macro IS USM نیز از حالت مهر و موم در برابر نفوذ رطوبت و گرد و غبار برخوردار می باشد و بر روی عدسی اصلی لنز کوتینگ فلورین برای دفع چربی و رطوبت استفاده شده است .

ویژگی های اصلی لنز کانن RF 100mm F2.8L Macro IS USM

نوع لنز : لنز پرایم

فاصله کانونی لنز : 100 mm

استابیلایزر تصویر : دارد

نوع مانت لنز : Canon RF

بازترین حالت دیافراگم لنز : F2.8

بسته ترین حالت دیافراگم لنز : F32

حداقل فاصله فوکوس دهی لنز : 0.26 m

وزن بدنه لنز : 730 g

طول بدنه لنز : 148 mm

 

ایده آل دوربین : نمایندگی دوربین و لنز کانن در ایران

 

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

دسته بندی ها