تعمیر دوربین کانن

تعمیر دوربین
تعمیر دوربین کانن  و ارایه خدمات پس از فروش برای تامین قطعات دوربین از جمله وظایف ذاتی نمایندگی دوربین کانن است . این نمایندگی بر پایه برخورداری از چندین سال تجربه در زمینه تولید دوربین و لنز در رده های مختلف ؛ اکنون تعمیرگاه مرکزی دوربین را به عنوان اصلی ترین پایگاه خدمات رسانی تعمیر دوربین در ایران بر گزیده است .

تعمیر دوربین ؛ یک فرایند کاملا تخصصی ؛ پیشرفته و نیازمند ابزار و تجهیزات است . همانند تولید دوربین در کارخانه ؛ تعمیر دوربین و لنز نیز به فناوری سطح بالا در مرکز تعمیرات دوربین نیاز دارد و از آنجا که فناوری پیشرفته ای در تولید انواع دوربین ها به کار رفته است ؛ از این روی خدمات تعمیر دوربین نیز نیازمند همان سطح از دانش و تجربه نیز می باشد .

تعمیرگاه مرکزی دوربین کانن ؛ به عنوان یکی از بزرگترین مراکز ارایه دهنده خدمات تعمیر دوربین عکاسی ؛ با برخورداری از پرسنل مجرب ؛ دستگاه های پیشرفته ؛ قطعات یدکی اصلی و اورجینال ؛ بزرگترین مرکز تعمیرات دوربین در خاور میانه و یکی از برترین مراکز ارایه خدمات تعمیر دوربین در بین کشور های اصلی ارایه دهنده خدمات تعمیرات دوربین است .

این مرکز به مدیریت عمران قاسمی ؛ با بیشتر از 25 سال تجربه در زمینه تعمیرات دوربین کانن و ارایه خدمات تعمیر برای انواع برند های دوربین ؛ تمامی نیازمندی های خدمات پس از فروش تعمیر تجهیزات عکاسی Canon را در داخل ایران ارایه نموده و از نیاز به ارسال دوربین برای تعمیر در مراکز خارج از کشور کاسته است .

تجهیزات تعمیر دوربین کانن

تعمیر دوربین کانن یک زمینه حرفه ای و بسیار پیشرفته است و بدون ابزار و تجهیزات پیشرفته ؛ انجام آن تقریبا غیر ممکن است . به غیر از نیاز به پرسنل مجرب و تعلیم دیده که در بزرگترین مراکز تولید دوربین دوره های تعمیرات دوربین را سپری کرده اند ؛ تجهیزات پیشرفته و به روز نیز ؛ در ارایه خدمات تعمیر دوربین ؛ نقش بسیار مهمی را بازی می کنند.

دستگاه های کالیبراسیون ؛ دستگاه های ادجاست ؛ دستگاه های مخصوص باز کردن قطعات دوربین و لنز ؛ نرم افزار  های مخصوص تنظیم فوکوس ؛ به روز رسانی بورد اصلی دوربین و ... همگی از جمله فرایند هایی هستند که با استفاده از دستگاه هاو تجهیزات پیشرفته موجود در تعمیرگاه مرکزی دوربین انجام می شوند.

تعمیر دوربین عکاسی کانن
تعمیر دوربین عکاسی
تعمیر دوربین عکاسی کانن در شاخه های مختلفی قابل انجام می باشد. دوربین های عکاسی دارای دسته بندی های مختلف و متفاوتی هستند و ارایه خدمات تعمیرات و سرویس های پس از فروش دوربین های عکاسی با توجه به رده بندی ویژه برای هر دوربین میسر می باشد . در مرکز خدمات تعمیر دوربین ؛ سرویس  های ویژه بر اساس رده بندی های تعیین شده از سوی کمپانی های تولید کننده دوربین انجام می شود .

تعمیر دوربین عکاسی DSLR

تعمیر دوربین عکاسی کانن DSLR  برای تمامی برند های تولید کننده دوربین ، قابل انجام است . دوربین های عکاسی DSLR دارای تعدادی از بخش های مکانیکی هستند و این بخش ها در اثر مرور زمان و عملکرد دوربین دچار آسیب می شوند. تعمیرگاه مرکزی دوربین ؛ اصلی ترین خدمات تعمیر دوربین عکاسی DSLR را ارایه می دهد.

تعمیر دوربین کامپکت

دوربین های کامپکت  کمپانی کانن از جمله محصولات عکاسی کوچک و کم حجم هستند که برای استفاده به وسیله عکاسان مبتدی و آماتور و همچنین عکاسی در محیط های خانگی طراحی شده اند . این دوربین ها ؛ بسیار قابل حمل بوده و در انواع مختلفی از شرایط و محیط ها قابل استفاده می باشند . دوربین های کامپکت به دلیل استفاده زیاد ؛ به مقدار زیاد تری به تعمیر و نگهداری نیاز پیدا می کنند.

تعمیر دوربین میرورلس

دوربین های میرورلس یا بدون آینه از سری محصولات دوربین کانن  ؛ به تازگی با استقبال بسیار زیادی روبه رو شده اند . با حذف عملکرد آینه و ویزور اپتیکال ، و همچنین با استفاده از فناوری شاتر الکترونیکی ؛ این دوربین ها به عنوان یک جایگزین مناسب برای عکاسی با موبایل مطرح می شوند . دوربین های میرورلس دارای سطح بالایی از فناوری هستند و خدمات تعمیر دوربین میرورلس نیز به دانش و فناوری بالاتری در مقایسه با سایر دوربین ها نیاز دارد.
تعمیر دوربین فیلمبرداری :
تعمیر دوربین فیلمبرداری نیز در این مرکز قابل انجام است . تعمیرگاه مرکزی دوربین ؛ از دیرباز یکی از اصلی ترین مراکز ارایه خدمات تعمیر دوربین فیلمبرداری محسوب شده است .

معرفی خدمات تعمیر دوربین  کانن
برخی از خدمات قابل ارایه در تعمیرگاه مرکزی دوربین کانن به شرح زیر می باشند :

تعمیر بورد اصلی دوربین
تعمیر سنسور دوربین
تعمیر تاپ کاور دوربین
تعمیر مدار فلاش دوربین عکاسی
تعمیر ال سی دی لمسی دوربین
تعمیر میرورباکس دوربین
تعمیر دوربین آبخورده
تعمیر دوربین پیکسل سوخته
تعمیر دوربین لیزر خورده
 تعمیر و تعویض جک HDMI
تعمیر صفحه LCD شکسته در دوربین عکاسی
تعمیر و رفع عیب دوربین به سبب بروز پیام خطا Err 05
تعمیر قسمت کارتخوان دوربین و رفع عیب ناشی از Err 02
تعمیر و عیب یابی عدم عملکرد کلید های کنترل روی دوربین
تعمیر درگاه HDMI یا USB  که کار نمی کند
تعمیر قسمت های مرتبط با عملیات آینه ، شاتر ، مشکل ارتباط لنز در اثر  Err 99 ، Err 01
تصاویر با لکه ها (سنسور تصویر یا لنز به تمیز کردن نیاز دارد)
شاتر آزاد نمی شود یا کار نمی کند (تصویر سیاه)
تعمیر حالت مرتبط با اینکه آینه دوربین سقوط کرده  یا شکسته است
کارت حافظه به جای خود قفل نمی شود

تعمیرات دوربین
چرا تعمیر دوربین کانن ؟
چرا تعمیر دوربین ؟
 
اکثر دوربین ها و دوربین های فیلمبرداری که طی چند سال گذشته خریداری شده اند  ؛  از نظر اقتصادی تعمیر شوند. قبل از اینکه دوربین شکسته خود را دور بیندازید ، چرا تخمینی برای ترمیم  و تعمیر آن دریافت نمی کنید ؟

آیا شما هم در نظر گرفته اید:

     شما با عملکرد و ویژگی های دوربین خود راحت شده اید و نمی خواهید موارد جدید مربوط به دوربین دیگر را  یاد بگیرید.
     شما در لنزها و سایر لوازم جانبی سرمایه گذاری قابل توجهی دارید که ممکن است با یک واحد جدید سازگار نباشد.
     تأثیرات محیطی از دور ریختن دوربین قدیمی شما ، هنگامی که می توانید آن را تعمیر کنید نیز از جمله موارد قابل توجه به شمار می آیند.
دلایل انتخاب مرکز تعمیر دوربین
دلایل انتخاب مرکز تعمیر دوربین کانن :

     بازگشت سریع دوربین تعمیر شده : به دلیل تجربه و موجودی گسترده ما می توانیم تعمیرات تخصصی را با کمترین قیمت و سریعترین زمان بازگشت ؛ ارائه دهیم. در اکثر موارد تعمیرات طی 3-5 روز کاری انجام می شود *.

امکان تماس  مستقیم با مرکز تعمیر دوربین: برای تعمیر دوربین عکاسی خود به هیچ عنوان به مراجعه به فروشگاه یا مرکز خرید , نیازی نیست . با مراجعه مستقیم به مرکز تعمیر دوربین , از گسترده ترین خدمات پس از فروش تعمیر دوربین برخوردار خواهید شد.

تکنسین های آموزش دیده : تجهیزات و دوربین عکاسی شما توسط تکنسین های آموزش دیده در کارخانه تولید دوربین  ، با استفاده از فناوری پیشرفته ، برای اطمینان از تداوم کیفیت مطلوب تصویر ؛  سرویس می شود.
 
مشاوره تعمیر دوربین :  در صورتی که به خدمات سرویس دوربین احتیاج دارید و فرصتی برای مراجعه به تعمیرگاه دوربین ندارید ؛ بنابراین به راحتی با یک تماس تلفنی از مشاوره رایگان کارشناسان مرکز تعمیر دوربین استفاده نمایید.

شما به کیفیت دوربین ها و لنزهای عکاسی خود تکیه می کنید و انتظار دارید تا این تجهیزات گران قسمت به شما در ساخت تصاویر شگفت انگیز کمک کنند. برای نگه داشتن دوربین عکاسی خود در یک وضعیت مطلوب ، به سرویس ؛ تعمیر و  نگهداری منظم نیاز دارید.

سرویس تعمیر و نگهداری دوربین برای کمک به شما در اینجا حاضر است . صرف نظر از اینکه چقدر مراقب باشید با تجهیزات  و دوربین عکاسی خود را مراقبت نموده باشید  ، مواردی همچون برخورد با گرد و غبار ، زباله ها و سایش با محیط  اجتناب ناپذیر باشد. از عکاس فعال گرفته تا آماتورهای گاه به گاه ، هر کس می تواند این تأثیرات را تجربه کند که منجر به کاهش کیفیت تصویر می شود. برای جلوگیری از این امر ، توصیه می کنیم وسایل و دوربین عکاسی خود را توسط تکنسین خدمات مرکز تعمیر دوربین ؛  چک و بررسی  کنید. بهتر از همه ، اگر در طول دوره تعمیر دوربین  چیزی را پیدا کنیم که برای تصحیح به چیزی بیش از تمیز کردن نیاز داشته باشد ، ما با توضیحی از مشکل و آنچه توصیه می کنیم برای رفع آن با شما تماس خواهیم گرفت. شما می توانید مطمئن باشید که دوربین شما روشی را که قرار بود انجام دهد انجام می دهد و می توانید برای استفاده از آن در فعالیت های هنری خود آماده باشید.
 
بخش اخبار و مقالات مرتبط با تعمیر دوربین کانن یکی از به روزترین بخش های موجود در سایت نمایندگی دوربین کانن است . ما در این بخش تلاش کرده ایم تا به روز ترین اطلاعات را در رابطه با انواع سرویس ها و خدمات مرتبط و مورد نیاز تعمیر دوربین و لنز کانن را ارایه نماییم .

دلیل اهمیت این بخش بدین سبب است که  بسیاری از اوقات کاربران بخش هایی از تنظیمات دوربین خود را تغییر می دهند و بدون آگاهی از این امر ؛ نسبت به اعلام خرابی دوربین خود به این نمایندگی اقدام می کنند. ما تلاش نموده ایم تا اطلاعات نسبتا دقیقی را در رابطه با انواع مشکلات موجود در لنز ها و دوربین های کنون ارایه نماییم .

نمایندگی دوربین کانن ؛ به کاربران و مشتریان دوربین های کانن توصیه می نماید تا قبل از مراجعه به دفتر مرکزی تعمیرگاه دوربین کانن ؛ نسبت به وضعیت و خرابی دوربین خود اطمینان حاصل نمایند. ابتدا تمامی تنظیمات و حالت های دوربین خود را بررسی نمایید و در صورت اطمینان از خراب بودن بخش یا بخشهایی از دوربین خود ؛ نسبت به اعلام خرابی و یا نیاز برای تعمیر دوربین و لنز کانن خود اقدام نمایید .
همچنین بخش مشاوره تلفنی نمایندگی مرکزی دوربین کانن ؛ در طول ساعت های کاری ؛ آماده ارایه خدمات مشاوره ای در رابطه با موارد خرابی دوربین و لنز کانن می باشد . در صورت بروز هرگونه مشکل در دوربین یا لنز خود , بلافاصله با مرکز پیام و خدمات مشتریان نمایندگی دوربین کانن تماس حاصل نمایید و با کارشناسان و متخصصین تعمیرات دوربین کانن در این مرکز مشورت نمایید.

کارشناسان ما ؛ تمامی علت ها و شرایط بیان شده از سوی شما را مورد بررسی قرار داده و راهنمایی های لازم در این رابطه را به شما ارایه می دهند . مرکز تماس نمایندگی دوربین کانن با شماره تلفن ( 1438 ) بدون نیاز به کد از سراسر ایران ؛ خدمات مشاوره ای مورد نیاز برای تعمیر دوربین کانن در ایران را ارایه می دهد .

بخش های مختلف اعلام نظرات مشتریان در سایت و شبکه های اجتماعی مجموعه تعمیرگاه مرکزی دوربین کانن , نمایندگی دوربین کانن و دفتر مرکزی نمایندگی کانن در تهران نیز آماده ارایه خدمات مشاوره ای در زمینه خرابی ها و تعمیرات مورد نیاز برای دوربین های کانن می باشند .