معرفی بهترین دوربین های کانن برای اینترنت و شبکه های اجتماعی

محتوا گذاری در اینترنت و تهیه عکس و فیلم برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی یکی از روش  های جدید کسب درآمد در بسیاری از کشور های جهان است و با گسترش اهمیت شبکه های اجتماعی و نیاز به تهیه عکس و فیلم با کیفیت برای آنها ؛ دوربینهای مناسب برای انجام این کار نیز به میزان زیادی مورد توجه واقع شده اند . در این مطلب برخی از بهترین دوربین های  نمایندگی کانن برای تهیه عکس و فیلم به جهت محتواگذاری بر بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی را معرفی می نماییم .

 

دوربین کانن EOS M50

دوربین میرورلس کانن EOS M50 یک دوربین ؛ کوچک ؛ سبک و کم حجم است که از کاربری بسیار آسانی برخوردار بوده و با قدرت انعطاف پذیری بالا به کاربران اجازه می دهد تا از هر لحظه مورد نظر خود عکس و فیلم با کیفیت تهیه کنند . صفحه ال سی دی لمسی این دوربین ؛ بازشونده و چرخان است و با برخورداری از سوکت هدفون و میکروفون امکان صدا برداری با کیفیت به همراه فیلمبرداری را به وجود می آورد . همچنین این دوربین دارای قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4k می باشد و در زمان استفاده به همراه لنز های مخصوص  EF-M ؛ با استفاده از قدرت استابیلایزر داخلی لنز ؛ تصاویر با کیفیت مطلوب را ارایه می دهد .

دوربین کانن EOS RP

دوربین کانن EOS RP یک دوربین میرورلس فول فریم کوچک است و با وجود قیمت نسبتا مناسبی که دارد ؛ یکی از بهترین گزینه ها برای تهیه عکس و فیلم با کیفیت و قرار دادن آن بر بستر اینترنت به شمار می آید. این دوربین از قابلیت حمل و نقل بسیار آسانی برخوردار است و وجود گزینه Movie Digital IS در تنظیمات فیلمبرداری 4k با این دوربین به کاربران اجازه می دهد تا تصاویر فوق العاده با کیفیت را از هر صحنه مورد نظر به دست آورند . وجود سوکت های جک هدفون و میکروفون برای کنترل کامل صدا همزمان با فیلمبرداری و صفحه ال سی دی لمسی بازشونده و چرخان ؛ از جمله ویژگی های برتر این دوربین برای تهیه عکس و فیلم با کیفیت و خلاقانه جهت قرار دادن در شبکه های اجتماعی و اینترنت به شمار می آیند.

دوربین کانن PowerShot G7 X Mark II

دوربین کانن PowerShot G7 X Mark II یک دوربین بسیار محبوب در بین بلاگر ها می باشد و بسیاری از این میزان از محبوبیت به سبب حجم بسیار کوچک بدنه آن است که امکان قرار گیری آن در جیب لباس افراد را فراهم می آورد . فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی ؛ صفحه کنترل لمسی ؛ بدنه کوچک و خوش دست و برخورداری از تنظیمات نسبتا حرفه ای در زمان عکاسی و فیلمبرداری از جمله مزیت ها و ویژگی های این دوربین به شمار می آیند . همچنین برخورداری از وای فای داخلی برای اشتراک گذاری سریع تصاویر را به مزیت های عمده این دوربین باید افزود .

دوربین کانن PowerShot G7 X Mark III

فیلمبرداری با کیفیت 4k بدون کراپ از جمله ویژگی ها و شاخصه های برتر PowerShot G7 X Mark III به شمار می آید . همچنین سنسور بزرگ با رزولوشن 20.1 مگاپیکسل به همراه پردازشگر DIGIC 8 دستیابی به تصاویر با کیفیت خارق العاده را امکان پذیر نموده است . امکان پخش زنده تصاویر برای یوتیوب ؛ عکاسی سرعت بالا ؛ قدرت عکاسی و تصویر برداری در شرایط کم نور ؛ موجب شده اند تا تصاویر به دست آمده با این دوربین به ویرایش چندانی نیاز نداشته و بلافاصله از دوربین آماده ارسال در شبکه های اجتماعی باشند. صفحه ال سی دی لمسی با قابلیت بازشوندگی به سمت بالا ؛ و قابلیت اتصال میکروفون برای صدابرداری با کیفیت به همراه قابلیت اتصال با وای فای و بلوتوث برای اشتراک گذاری سریع تصاویر نیز از امکانات شایان توجه در این دوربین محسوب می شوند .

دوربین کانن EOS 250D

سبک ترین دوربین DSLR در جهان ؛ لقبی است که برای دوربین کانن EOS 250D برگزیده شده است . این دوربین از فناوری قابل توجهی برخوردار بوده و با قدرت فیلمبرداری با کیفت 4K بسیاری از ویژگی های دوربین های حرفه ای را در درون یک بدنه کوچک و کم حجم ارایه نموده است . این دوربین تصاویری با کیفیت قابل قبول را ارایه می دهد و با برخورداری از انواع مود های هوشمند برای عکاسی و تصویر برداری ؛ یک گزینه عالی برای تهیه محتوی برای شبکه های اجتماعی به شمار می آید.

دوربین کانن EOS R

این یک دوربین میرورلس حرفه ای فول فریم با فناوری سطح بالا و پیشرفته است که دارای قدرت فیلمبرداری با کیفیت  4K بوده و به سیستم اتوفوکوس Dual Pixel مسلح می باشد . این دوربین تمام امکانات مورد نیاز برای فیلمبرداری به صورت حرفه ای را داراست و اتوفوکوس متوالی با قابلیت تشخیص چهره و سوژه به همراه صفحه ال سی دی لمسی بازشونده و چرخان به همراه درگاه های هدفون و میکروفون برای صدا برداری همزمان با فیلمبرداری از جمله ویژگی های برتر این دوربین به شمار می آیند.

 

نمایندگی کانن

 

تعمیر دوربین کانن

 

نمایندگی دوربین کانن

 

 

 

۵
از ۵
۱۸ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

دسته بندی ها