معرفی لنز کانن RF24-240mm f/4-6.3 IS USM

کارشناسان کمپانی کانن لنز RF24-240mm f/4-6.3 IS USM را یک لنز سوپر زوم کارآمد و انعطاف پذیر می دانند که برای عکاسی در محیط های طبیعی و فضای باز قابل استفاده می باشد. عکاسانی که به صورت حرفه ای در ژانر عکاسی از طبیعت مشغول می باشند ؛ به میزان زیادی از این لنز استقبال می نمایند.

این لنز به طور خاص برای استفاده به همراه دوربین های میرورلس فول فریم کانن طراحی شده است و در فناوری ساخت آن از 21 المنت که شامل هر دو گروه از از المنت های ED و عدسی های کروی شکل می باشند به همراه یک دیافراگم 7 تیغه ای استفاده شده است .

حداقل فاصله فوکوس دهی این لنز 50 سانتیمتر و حداکثر مقدار بزرگنمایی آن 0.26x بیان شده است . برای این لنز از یک موتور فوکوس Nano USM استفاده شده است و بنا بر اعلام کانن ؛ استابیلایزر داخلی این لنز قادر به تثبیت تصویر با قدرت 5 استاپ می باشد ..

 

یک همراه کار آمد برای عکاسی در محیط های طبیعی

عکاسی در فضای باز و محیط های طبیعی در اکثر موارد بدین معنا می باشد که به طور معمول انواع مختلفی از سوژه ها با اندازه ها و شکل های مختلف ممکن است در برابر لنز و دوربین شما قرار داشته باشند و ازاین روی به فواصل مختلفی برای عکاسی از این سوژه ها نیاز خواهید داشت .

لنز سوپر زوم RF24-240mm f/4-6.3 IS USM با قدرت زوم اپتیکال 10x و قدرت تثبیت تصویر تا 5/6 استاپ در زمانی که به همراه دوربین های EOS R5 یا EOS R6 مورد استفاده قرار میگیرد ؛ به شما اجازه می دهد تا عکاسی از هر یک از محیط ها و سوژه ها را بدون نیاز به تعویض لنز و یا جابه جایی بیش از اندازه ؛ انجام دهید .

 

بر اساس نظر کارشناسان کمپانی کانن ؛ این لنز در زمان استفاده به همراه دوربین کانن EOS R6 از حالت تعادل نسبتا مناسبی برخوردار است و احساس راحتی قابل توجهی را در دست کاربر به وجود می آورد . این لنز تقریبا همه کاره ؛ دارای انعطاف پذیری بسیار زیادی است و در زمان های پرسه زدن در فضاهای باز و محیط های طبیعی ؛ یک ابزار کاملا مطمئن و کار آمد است که نیاز به استفاده از انواع لنز های مختلف را تا حد زیادی کاهش می دهد .

 

 

لنز کانن RF24-240mm f/4-6.3 IS USM در انتهای تله فتو بزرگنمایی 0.26x با حداقل فاصله فوکوس دهی در 78cm را به وجود می آورد . در این شرایط اثر فشرده سازی پرسپکتیو در این لنز به شما کمک می کند تا تصویری با عمق مناسب را به وجود آورید . حالت های بوکه در پس زمینه و پیش زمینه با تاکید عالی بر سوژه و حالت شارپ کامل آن ؛ از جمله ویژگی های جذاب و دلپذیر این لنز به شمار آورده شده است .

 

نکته : در دوربین های EOS R و در شرایط استفاده از حالت کراپ  1.6x حداکثر فاصله کانونی به میزان 384mm قابل دستیابی خواهد بود . در حالی که در این موقعیت از تمام رزولوشن دوربین استفاده نمی شود ؛ حتی یک تصویر 7.7-megapixel از سنسور 20.1-megapixel موجود در دوربین کانن EOS R6 برای چاپ یک عکس با سایز A4 کفایت می نماید .

 

تهیه و تنظیم : نمایندگی دوربین کانن

۵
از ۵
۱۶ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

دسته بندی ها