بررسی ویژگی های فلاش اسپیدلایت کانن 470EX-AI

 

موقعیت در خط تولید اسپیدلایت های نمایندگی کانن

 

 فلاش اسپیدلایت  470EX-AI یک محصول تولیدی جدید است که  در رده  محصولات تولیدی اسپیدلایت EX کانن قرار می گیرد. این فلاش به جای هیچ محصول دیگری قرار ندارد و با تولید آن هیچ محصولی از خط تولید خارج نمی شود .

همگام  با تولید فلاش اسپیدلایت  470EX-AI ؛ اسپیدلایت های 430EX III-RT و 600EX II-RT ؛ نیز همچنان در مدار تولید باقی می مانند.فلاش 470EX-AI از لحاظ میزان خروجی ؛ و عدد راهنما  دارای ویژگی های بسیار مشابه با مجموعه فلاش های سری 430EX می باشد.

 

هد و سطح پوشش فلاش

بر اساس بررسی های انجام شده توسط کارشناسان نمایندگی رسمی کانن ؛ اسپیدلایت 470EX-AI دارای قدرت زوم اتوماتیک در هد فلاش است و در تطابق با لنز دوربین قادر است تا زاویه نوردهی خود را تغییر دهد.

 

دامنه بزرگنمایی پرتاب نوردر این فلاش برابر با دامنه زوم یک 24–105mm بر روی یک دوربین فول فریم است . در زمان استفاده از اسپیدلایت به همراه دوربین های کراپ و نیمه حرفه ای  ضریب کراپ 1.6x را نیز باید مورد محاسبه قرار دهیم .

 

بر اساس نظر کارشناسان نمایندگی کانن ؛ امکان استفاده از زوم دستی برای برای تغییر زاویه نوردهی هد فلاش نیز میسر می باشد بنابراین با فشردن کلید های کنترل و حرکت دادن  کلید گردان موجود در  پشت فلاش ؛تغییر زاویه هد فلاش به صورت دستی امکان پذیر می شود .

 

با استفاده از این قابلیت این فلاش برای بکار گیری به همراه لنز های فوق العاده واید مثل یک لنز 35- 16 در دوربین های فول فریم یا یک لنز 22-10  در دوبین های کراپ را امکان پذیر می نماید .

 

با استفاده از پانل اولترا واید داخلی فلاش ؛ سطح پوشش

نوردهی فلاش تا حالت واید 14 میلیمتر بر روی یک دوربین فول فریم قابل تنظیم است

 

کنترل میزان خروجی فلاش :

همانند تمامی اسپیدلایت های سری EX نمایندگی کانن و نمایندگی رسمی کانن ؛فلاش اسپیدلایت 470EX-AI نیز دارای E-TTL خودکار ؛ بر روی تمامی دوربین های ساخت کانن می باشد .

 

این امر بدان معناست که تمامی دوربین DSLR کانن قادرند تا از 470EX-AI به عنوان یک گزینه برای جبران نوردهی در محیط های مورد عکاسی استفاده نمایند .

نمایندگی تعمیرات کانن اعلام می دارد که قابلیت E-TTL II یک نسخه پیشرفته تر از نوردهی فلاش E-TTL است که با استفاده از 470EX-AI بر روی تمامی دوربین هایی که بعد از سال 2004 توسط کمپانی کانن و نمایندگی کانن تولید شده اند ؛ قابل استفاده خواهد بود .

 

نوردهی دستی فلاش نیز با قدرت 1.1 تا 1.128 قدرت فلاش با استپ های 1.3 قابل تنظیم می باشد .

 

منابع ما در تهیه این مطلب :


نمایندگی دوربین کانن در تهران

مرکز تعمیر دوربین کانن

 

 

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

دسته بندی ها